غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

یادداشت -۱۰- اقراء!

۱- درود 

2- اس ام اس برام اومده: 

 

ترکه میره غار حراء ، جبرئیل میگه:اِقراء 

ترکه میگه: یعنی چی؟؟ 

میگه: یعنی بخوان! 

ترکه میگه: پنجردن داش گلیر آی بری باخ بری باخ! 

 

3- :دی 

۴- گودرم باز نمیشه. باز هم که میشه لینک اضافه نمیکنه. تا اطلاع ثانوی لینک های جدید وبلاگ هایی که دوست دارم دنبال کنم رو توی قسمت "توصیه میکنم" همین دست چپ وبلاگ اضافه میکنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:14 http://www.myminimal.blogfa.com

سلام دوستم.

مرسی بهم سر زدی.

چقدر وبلاگت به دلم نشست بخ خصوص عنوانت.

جوکت هم خیلی باحال بود.

لینکت کردم.

متشکرم...
ایشالا کم کم مطالب هم ب دلتون بشینه. مثل وبلاگ شوما که ب دل ما نشست

ف@طمه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:16 http://zarafekocholo2.blogfa.com/

ایوووووووووووووووول

من هنوز فحش هام رو ندادم هاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد