غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

یادداشت -14- لذت ِ کشف ِ ناشناخته ها!

۱- درود

۲- همیشه ورود ب محیط جدید و ناشناخته برایم لذت بخش است. یعنی وقتی میروم یک جایی که تا بحال نبوده و مینشینم (یا می ایستم :دی) و آدمها و رفتارشان و یا حتا اجسام و کاربردشان را تجزیه و تحلیل میکنم٬ لذت میبرم. نمیدانم چندتای شما دوست دارید ناشناخته ها را کشف کنید و چندتایتان از شناخته شده ها لذت میبرید اما خودم را میدانم که چندان از دومی خوشم نمی‌آید. یعنی یک جایی یا یک کاری و شاید هم یک کسی، تا بکر است و دست نخورده (برای خودم) لذت بخش است. پس از آن تکراری میشود و بی روح!!
ب همین دلیل ِ لذت ِ کشف ِ ناشناخته ها٬ دارم میروم ملایر! برای حدودن یک ماه! از خوزستان و هوای گرم و گرد و غباری‌اش دل میکنم و پذیرای هوای یحتمل مطبوع ملایر میشوم!

نمیدانم چه میشود و چه چیز در انتظارم است اما امیدوارم هرچه پیش آید، خوش آید...


اگر اینترنت دم دستم بود که طبق روال این مدت با قدرت ب کارم در وبلاگ و فیس بوک ادامه میدهم. اگر نبود، مرا حلال کنید تا آخر ماه رمضان!! تنها و تنها حلال کنید، نه فراموش...

برمیــــــــگردم...

نظرات 7 + ارسال نظر
ف@طمه دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 http://zarafekocholo2.blogfa.com/

بابا مگه میری غار خب برو اینترنت بیا وبلاگ یکی مث من که کشف ناشناخته هاسو کشف کن

مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه؟! تو رو کشف کنم بمب ِ اتم؟!!

مینو دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 http://yousefabad.blogfa.com

من تقریبا هردوش رو دوست دارم. بیشتر ربط به نوع جاش داره.
گاهی جاهای تکراری برام لذت بخشه. گاهی جاهای جدید.

کلی بهت خوش بگذره.

منتهی لذت دومی از اولی بیشتره. نیست؟

مرسی...

نیلوفر دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:11

این عنوان توی وبلاگ قبلیت هم بود!نه؟

آفرین. پس شوما تو وبلاگ قبلیم بودی؟! ها؟

میـــس الـــف .. سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://our-pure-universe.blogfa.com/

سفرت بی خطر پســر

بسی بسیار متشکرم...
البته زندگی بی خطر یکنواخته! من مرده خطرم!

نیلوفر جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://www.me-life.blogsky.com

بله بودم......

آهان... حالا فهمیدم شما کی هستین... عججججب

نیلوفر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:57

کی ام؟؟؟؟

دختر شاه پریون؟!

در دوردست‌ها دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:04 http://www.farfaraway.blogfa.com

من بر عکس از شناخته ها بیشتر لذت میبرم
حالا این ناشناخته ها که به کشفشون نائل شدید چی هستن؟

خب هرکس سلیقه ای داره.
خب ناشناخته ها بسیارن ی موضوع فردیه گاهی. مثلن شناخت ی آدم که هیچ کس کشفش نکرده. کشف کردن ی جای خاص برای خودت. پیدا کردن چیزهای کوچیک تاریخی و با قدمت...
اینا کلی لذت داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد