غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

یادداشت -20- من بد، تو خوب! کام آن...

1- درود

2- تا همین چند ساعت پیش داشتم به این قضیه فکر می‌کردم که یعنی که چه! هر وبلاگی را که بخوانی انگار عزمش را جزم کرده است که خودش را خوب و مثبت و به به نشان بدهد. همه‌ی آدم‌ها خیرخواه شده‌اند و از ظلمی که ب دریاچه ارومیه و پرندگان و چرندگان آنجا شده است می‌نویسند. همه‌ی آنها دوست‌دار گرسنگان سومالی شده‌اند. همه‌ی آدم‌ها از ناراحتی‌شان در مورد بی‌معرفتی آدم‌ها و نامهربانی ها می‌نویسند. همه‌ی آدم‌ها ب شکل کاملن فجیعی از دوست داشتن و خوبی و از این مسائل می‌نویسند...

خوب است... خیلی هم خوب است... اما که چه؟

خب این‌ها را برای که می‌نویسیم؟ می‌نویسیم که چه بشود؟ مگر چه کسانی هستند که نامهربانی می‌کنند؟ مگر چه کسانی هستند که ظلم می‌کنند؟

یک وبلاگی نوشته بود دنیای آدم بزرگ ها کثیف است!! کدام آدم بزرگ‌ها؟ مگر خودمان جزئی از این دنیا نیستیم؟ نکند می‌خواهی بگویی هنوز 2 یا شاید هم 5 ساله‌ای که خودت را جدا کرده‌ای از این دنیای ب قول تو کثیف؟

همین دنیای کثیف، همین ظلم‌ها، همین ناراستی و نامهربانی‌ها، همین مشکلات و کژی و کاستی زندگی‌ها را خودمان ب وجود می‌آوریم. بعد با وقاحت تمام خودمان را کنار می‌کشیم و می‌نالیم از همه چیز و همه کس!

راستش را بخواهید خسته شده‌ام از خواندن وبلاگ‌های مثبت اندیشانه! نوشته‌هایی که تویشان می‌کوبند همه‌کس و همه چیز را و می‌گویند آآآآه که اتوپیا و ناکجاآبادم آرزوست....

ولش کن. من و تو بهم دروغ می‌گوییم و می‌آییم می‌نویسم دروغ بد است و آآآه دوست پسرم ب من دروغ گفت و خیانت کرد و وامصیبتا

رای من کو؟ دزدیدند... دریاچه خشک شد، واویلا... حقم را خوردند... آآآه!! هوووئق

تا ب حال، خودم را می‌گویم، کلاه خود را قاضی نکرده بودم که حق چند نفر را خورده بودم و از چند نفر حقیقتی را دزدیده بودم و راستی را ناراست و ناراستی را راست جلوه داده بودم و بدین سان موارد دیگر...

2- نمی‌دانم... اصلن ولش کن... بیا دوتا فحش بهم بدهیم و بخندیم. دنیا که درست شدنی نیست... یعنی ما که درست نمی‌شویم که...

ب قول دوستی، خوب‌هایمان گران خرید داشته‌اند، گذاشته‌اند ب فصلش بدهند بیرون! انسان‌های خوب را می‌گویم. 

من آدم بد ِ قصه هستم...

نظرات 20 + ارسال نظر
والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:44

اوووووووووول!

اوه اوه... باریچلا
جایزه هم میخوای عمویی؟؟

والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://www.vallium.blogfa.com

آقا اصلا بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم!
وب خودمو بیا بخون که چقدر انسان دوستانه مطلب مینویسه!
شلاق نمیزنیم با سیمینف شاید بکشیمت!

هاااا پایه ای؟
بیا باهم فحش بدیم. بدیم؟
هااااا خواااااهر فلانی رو... مااااادر بهمانی رو... دیدم
:.
سیمینف چی هست؟ بیا همون شلاق رو بزن بهتره!

والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:48

قاقا لی لی میخوام عمو!

قاقا لی لی چی چی هست تا برات بخرم؟ کیلوییه یا متری؟
بقالی داره یا بزازی؟ زنونه داره یا مردونه؟ با پول یارانه بگیریم یا پول بابام؟
میخوری یا میبری؟

والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:54

در جواب همه اینایی که گفت فقط میگم: پ نه پ!

د نه د!

پ نه پ و کوفت! (ستاد مبارزه با فتنه پ نه پ)

والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:54

سیمینف بهترین اسلحه ای هست که من باهاش کار کردم در کلاس!

یااااا حضرت عباااس
سیمینف!اسلحه! کار! بهترین! والیوم! عزل؟! مازیار!

والیوم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:01

زهر مار مردم از خنده دیوونه!
ما رفتیم ناهار بعدم سفر فعلا بای!

برو بخور... من سنگرو خالی نمیکنم!

الهه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:46 http://parcgah.blogfa.com

خو ما دوم شدیم :))

میدونی چیه؟گاهی بعضی موضوع ها مُد میشه همه فک میکنن وظیفشونه راجع بش بنویسن

اما این دنیای مجازی واسه اکثر ادما یه جاییه که حرف دلشونو بزنن حالا هرچی که باشه
و ممکنه خیلیاش از نظر ما بیخود باشه ولی برا خودشون اینطوری نیست
ملتفتی پسرم :دی

خب درسته میگی تو. منتهی من دارم میگم همه یهو میشن آدم خوبه. آآآآه که دریاچه ارومیه خشک شد و فلان و بهمان. اما من نمیخوام اون جوری باشن. واقعن به حالم فرقی نمیکنه دریاچه ارومیه خشک بشه یا اصلن آسفالتش کنن. شاید فکرم اشتباه باشه اما الکی خوب نمایی نمیکنم که نگران وضعیت دریاچه ام. نیستم... ب هیچ جام نیست!
من منظورم اینه... ملتفتی مادر جان؟ :دی
:.
جایزه دومی چی میخوای؟

مجتبی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:16 http://mojtabajavani.blogfa.com/

واقعا جالب بود. مخصوصا اون قسمت که گفتی تابحال حساب نکردم ببینم حق چند نفر رو من خوردم....

شعاری نیست ها رفیق... ی سری ها ب همه میکوبن و خودشون رو نمیبینن. هرچی مشکله از خودمونه... از خودمه اول
//

مینو شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:16 http://yousefabad.blogfa.com

اصولا دنیای آدم بزرگها دنیای کثیفیه. این حرف اون نویسنده رو قبول دارم.
چون توش پر از دورویی، دروغ، خیانت و . . . هست.
ما هم جزئی از همین دنیا هستیم و گرفتار همۀ این مواردی که گفتم.
دریاچۀ ارومیه هم بخشی از زندگی ماست. بخشی از وطن ماست و حقمون هم هست که داشته باشیمش.
ولی مردم سومالی رو انصافا من نمیفهمم. مردم خودمون دارن از گرسنگی میمیرن، اونوقت اینا ملت رو تشویق میکنن برن به سومالی کمک کنن!!
اتفاقا معتقدم دنیا درست شدنیه کاربی. امید داشته باش بابا

دنیای آدمها کلن خاصه. مرزبندی فکر نکنم درست پاشه که ما قبول کنیم کثیفیم و بچه ها تمیز. خب بشوریم خودمون رو...
واقعن دریاچه ارومیه برام مهم نیست. دروغ که ندارم بگم. اصلن برام مهم نیست.
سومالی هم از اون بدتر...

bahar شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://mangeneshodegan.ir/

انگار هر کسی میاد میگه،تا دیگران بشنون.... خودمونم گوشامونو بستیم... همه پریم از دروغ...خیانت...دورویی.... لباس گشاد انسانیتم به تن کردیم...و چه زار میزنه به تنمون..

آفرین... لباس انسانیت رو ب قول تو کردیم تن خودمون و بقیه رو لخت میبینیم و امر و نهی میکنیم...

فاخته شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:05 http://3881467hk.blogfa.com/

یعنی الان اجازه هست فحش بدم؟

اولن
ب قول شاهین نجفی... فحش بده فحش، فحش کشم کن

دومن
خوش اومدی همشیره... ولاگ خودته... صفا آوردی... سوپ سر رفته آوردی!

الهه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:12 http://parcgah.blogfa.com

خب ببین من پست قبل اول شدم اینجا دوم
تقریبن همه وباتم خوندم
از خجالتم در بیا یه طوری دیگه
:دی

من حق انتخاب رو ب خودت میدم. تو خواننده قدیمی منی. پس شانس های زیادی داری واسه برنده شدن! جایزتو خودت انتخاب کن! :دی

امیر هوشنگ یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:45

سلییییییم... همون سلامون علیکم...
باریکلا... این یکی رو خوب اومده بودی... از قبلی که خیلی بهتر بود...
اگر چه چیزهای مثبت اندیشانه تو سرم وووول میخوره و میشه فراوان نصیحتت کنم اما... عامو کونم نمی شه نصیحتت کنم...

۱. چند بار که از جمله وقتی بچه بودم برای شروع خاطره گویی استفاده کردم خود خرت پریدی وسط حرفم و گفتی مگه الان نیستی... در نتیجه چون طرف اول دو تساوی با هم برابره پس طرف دم هم برابره و من بچه ام هنوز و همینه که هست...

۲. حق نداری با هر کسی فحش و فحش کشی کنی و بخندید ها... این تفریح شخصی خودمون دوتا بوده و هست و خواهد بود... الکی ملت رو قاتی بازی نکن...

۳. این هوووئق چی چیه نوشتی اینجا... میخواستی همچین ملموس کنی انزجارت رو؟

۴. همین دیگه... بسته یا نه؟ ولی خوب نوشتی... همچین یه ذره ووول خوردم...

راستی جناب عالی که اطلاع کامل دارید که بنده حقیر اگه چیزی مینویسم برای اینه که خودم خالی بشم و چیز هایی هم که مینوسیم در راستای عالم فانی و عالم باقی نیست و فقط میخوام خفه نشم... پس مجددا حساب من رو از بقیه جدا کن لطفا.
خدا فظ خوچکیل موچکیل من.

و علیکم السلییییییییم امیرهوشنگ جووون
من همیشه خوب میام عزیزم! شک داشتی؟
1- تو همیشه بچه ای عزیزم. مشکلی نیست. راحت باش
2- بذار فحش بده فک کنم آدمم (بالهجه شاهین نجفی بخون)
اونو ب شوخی گفتم. شما وایسا اون ور جوغ من این ور جوغ
ی فحش تو بده یکی من
3- هوووووئق یک چیزی توی مایه های حالت خلط صبح اول طلوع..تف تو لیوان آب دبیر دینی... آخ آخ ببخشید. شاهین نجفی گوش میدادم قاطی کردم!
4- بزن روی سایلنت وووول خوردنت بی صدا بشه
5- شما کلن راحت باش... شما فرق داری با بقیه... من مطمئنم... فداااااااااات

miss.mah*mah یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 http://www.kolbeye-zemestooni.blogfa.com

حالا جدی حق چند نفرو خوردی؟!!!!!!!!

آره راست میگی
اصلا خیلیا هستن که دروغم میگن!!
مثلا یادمه قبلنا یه وب بود که در مورد خودشو و شوهرش مینوشت بعد بچه دار شد
خلاصه من با عشق میخوندم نوشته هاشو
بعد یه روز اومد نوشت شوهرم مرد ! چقد گریه کردم....
بعد از یه مدت من و خواننده های دیگه فهمیدم که این طرف خودشو درغی جا زده و اصلا دختر بوده و شوهر نداشته....

بله به همین راحتی گه میزنن به روح و احساس آدم

من ذاتن حق خور هستم! حق خوردنیست. نه بردنیست!
:.
جدی میگی؟
عجب... کلن ب آدمها و حرفهایی که میزنن توی این فضای مجازی نمیشه اعتماد کرد.

میس کیت&مستر کت یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 http://www.ta-roze-vesal.blogfa.com

سلام دوست عزیز.ممنون که بهم سرزدی.راستش کتاب نمیدونم جذاب باشه خوبه اما تاریخی و جنایی نباشه.
فیلم هم هیجان برانگیز باشه و یه موضوع خوب داشته باشه نه ازینا که یکی عاشق میشه یکی فارغ.
دوست داشتی بیا تبادل لینک

حالا میام بهت معرفی میکنم ی سری کتاب و فیلم.
:.
تبادل لینک؟
توضیحات وبلاگم رو خوندی!؟ آخر هاشو!

مستر میم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 http://our-pure-universe.blogfa.com

آفرین. من که دیگه توقعی ندارم. چیه هی آزادی آزادی میکنیم. وقتی آزادی در خانواده ها در حد فاجعه ست

دقیقن... آزادی... اخلاق... فرهنگ... شعور... چیزهایی که از نبودش توی جامعه مینالیم و گاهای خودمون برای خودمون هم نداریمش و میخوایم بقیه داشته باشن!

مومو یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:12

این کامنت من کو؟
خورده شد؟

اون ممه بود که لولو برد! کامنت رو که کسی نمیبره!! یعنی نمیخوره!

شازده یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:30 http://minimal-haye-shazde.blogfa.com/

شدیدا موافقم!! حالم از اینهایی که از دنیای آدم بزرگها بد می گن به هم می خوره!! از اینهایی که چون نمی تونن تو دنیای بزرگسالیشون چیزی بسازن هی تو خاطرات خردسالیشون سیر می کنن!!

مریم سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:01 http://maryamdcht.blogfa.com

خوبه.مطالبت واقعا جالبه...این مدلیشو ندیده بودم....
دلم تنوع میخاست که پیداش کردم.می لینکمت.عشقت کشید بلینک نکشید هم که به ما چه...!

یونو چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:38 http://yuno.blogfa.com

آدم بده که باشی، همه ی آدم بده ها رو میشناسی..
حالا توی این وضعیت که همه مون، می دونیم کی به کیه و کی همون دروغیه که داره میگه، اونقدر "من خیلی خوبم" ها خنده داره که نیازی به فحش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد