غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

غـ ِـیـ ِـر مـُ ـ ـجـ ـ ـ ـاز

اینجا، همه چیز، غیـــــر ِمُجاز است!!!

یادداشت -۵- شلم شوربا!!

1 – درود
2 – ایرانسل تبلیغ راه انداخته است که هر هشتاد پیامک یک بسته‌ی بیست تایی پیامک رایگان، هدیه دارد. این هفته من شش‌صد‌وسی‌وهفت اس‌ام‌اس فرستاده‌ام و تقریبن صد‌وبیست اس‌ام‌اس رایگان از ایرانسل طلب دارم اما هیچ ب هیچ! حتی یک پیام تشکر خشک و خالی هم برایم نفرستاده است که دمت گرم...مشترک نمونه... انگشتت خسته نباشد... بابا ای ول... بابا اس ‌ام ‌اس‌باز... هیچ...
مارا سرکار گذاشته است پدرسوخته!
برای ما مشترکان فعالش هیچ تعرفه‌ای در نظر نگرفته است که به دردمان بخورد! هدیه‌اش بخورد توی سرش!
3 – از همان شب بیست و نه اسفند که شب عید بود تا همین یک ساعت پیش کارمان شده است جماعتی علاف و بیکار دور هم جمع می‌شویم و می‌زنیم به کوه و دشت و بیابان و کنار رودخانه و این‌ها و هی قلیان می‌کشیم! قدیمی‌ها می‌گفتند هرکاری را اول سال انجام دهی تا آخر سال به آن مشغول خواهی بود! می‌دانم که آخرش با قلیان محشور خواهم شد! :دی
4- می‌گفت خوبی عید این است که با همه روبوسی می‌کنی! گفتم چه فایده! وقتی کسی را که دوست داری را نمی‌توانی ببوسی، بقیه‌اش به درد اشانتیون هم نمی‌خورد!!!
5 – امسال همه‌ی پیام تبریک‌ها تکراری بود! یک پدر بیامرزی هم پیدا نشده بود خلاقیت به خرج بدهد و پیامک تازه و نو و خلاقانه بسازد! اه...
6 – سال جهاد اقتصادی از دادن عیدی معذوریم!! آقا گفته! :دی
7 – حتمن باید بگویم لینک این وبلاگم را هم مثل آن وبلاگم مورد تفقد و عنایت و لینکینگ قرار دهید؟! من که نباید بگویم دیگر! خودتان به سیستم من و چنجیگ وبلاگ واردید! :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
ف@طمه چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:25 http://zarafekocholo2.blogfa.com/

اااااا خب این که خیلی خوبه همیشه ددر تشریف دارین امسال
بعدم لینک کردیم به محظ شناساییی

بسی لطف فرمودید همشیره... مرسی...

تمنا پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:13 http://www.ojmigiram.blogfa.com

نکش خانوم نکش خوبیت نداره :) می کشی معتاد میشی هیشکی نمی یاد بگیراتا ! تازه واسه منم بعد می شه می گن دوسش معتاده :))

همشیره قلیان بد چیزه خوبیست!! بخداااا! :دی

کودک فهیم پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:03 http://www.the-nox.blogfa.com

شناختم شناختم شناختم
سال نوت مبارک.همیشه شاد باشی.


واااو... سلام بانو... خیلی خوشحال شدم از دیدار مجدد...
سال نو برای تو و خانواده ی محترمت قشنگ و مبارک...
:.
مرسی از شناسایی!

ندا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

جدا؟ ما که این همه اس ام اس فرستادیم بی منت..
ای تف تو ذاتش..

میبینی همشیره؟!
یذره به فکر ما نیستن!!

سمیر یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 http://www.paniz123.blogfa.com

ینی از وبگذرم باید پیدات میکردم !!!؟؟؟؟؟؟

من شرمنده ام!
بخدا همه یه جوری مثل شما پیدا کردن! این دومین باره که میخوام ناشناس شروع کنم به نوشتن اما زودی لو میرم...
شوما ببخشید...

باغ (پرواز) اندیشه ها دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:51 http://roozegareno2010.persianblog.ir/

سلام.
خوب که چی ؟!
همه اینجورین.
شما خاص نیستین !!!!!!!!!
اون ورا هم اگه خواستین تشریف بیارین.
فعلا ...

من نگفتم خاصم! گفتم این سیستممه!!
همه هم اینطور نیستم... نظر قبل از نظر شما چیز دیگه ای گفت

سمیر دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 http://www.paniz123.blogfa.com

با این قالبی که شما انتخاب میکنی محاله بتونی نا شناس بمونی
همه چی اشناس
خیلی تابلویی بخدا
تازه نامردم هستی کلی که آدرس ندادییییییییی

قالب رو که خودم میسازم...
یعنی از روی قالب میشه شناخت؟!!
:.
مرسی
:.
بخدا به هیچکی ندادم... معذرت میخوام... ببخشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد